En helt igennem positiv oplevelse

I efteråret 2014 har FacadeRens ApS renset og algebehandlet Scandic Hotel Koldings facader.

For Michael Thomsen, Scandic Hotel Kolding, har det været en meget positiv oplevelse: "Jeg går ekstremt meget op i service, det gør man jo i min branche, og jeg er helt tryg ved dem. Jeg går efter trygheden, og så skal resultatet jo selvfølgelig være i orden. Det er fornemmelsen af kvalitet og tilbagemelding der betyder meget og ikke altid prisen. Og det har FacadeRens leveret."

"Nu er arbejdet ikke helt færdigt, men sidste gang de var her, var det rigtig godt. Før var facaden helt mørk, nu er den lys igen. Jeg glæder mig meget over resultatet, faktisk er jeg superglad for det.”, fortæller Michael Thomsen om resultatet af afrensningen af facaden og algebehandlingen. Scandic Hotel Kolding havde muligheden for også at få imprægneret bygningen, men har valgt det fra i første omgang: ”Så jeg ved jo godt, at der ikke er nogen garanti for, hvor længe det holder."

Det betyder meget, at de følger op

Hvad kendetegner så FacadeRens ApS? Her er Michael Thomsen ikke i tvivl: "Personalet er ydmygt, og der er opfølgning på arbejdet. Det synes jeg er meget positivt. Det er egentlig rart, at der bliver fulgt op på et projekt, som tager seks dage. Det er positivt, at Mikael fra FacadeRens lige kommer forbi og spørger, om jeg er tilfreds. De var også meget opmærksomme på vores gæster og at være så lidt til gene som overhovedet muligt. Så hvis jeg ønskede det, kunne vi bare ændre noget. De er meget servicemindede, og jeg har en følelse af, at de virkelig lytter til kunden. Det har været helt igennem positivt."